نکته: نوع ظرف برای طبخ ابگوشت یا دیزی بسیار مهم است پیشنهاد میکنیم حتما حتما از ظرف دیزی سنگی برای طبخ غذای سنتی و بسیار مفید آبگوشت استفاده کنید تا طعم واقعی آبگوشت یا دیزی رو احساس کنید.

راهنما:مرکز خرید ظروف دیزی سنگی مشهد ارسال به سراسر کشور و تحویل درب منزل کلیک کنیدwww.kuhsangi.ir

 ☆ديزی سنتی☆

    مواد اولیه :

گوشت با استخوان گوسفندي و چربي٬ نخود و لوبيا سفيد٬ گوجه فرنگي٬ ليمو عماني٬ رب گوجه فرنگي٬ فلفل سبز تازه٬ پياز٬ سيب زميني٬ نمک، فلفل سياه ،آبليمو

توضیحات :

شاید امروزه با ورود غذاهای رنگارنگ، دیگر توجه ای به غذا های سنتی کشور نشود ، اما همچنان دیزی طرفداران بسیاری دارد. شاید ظاهر این غذای ساده باشد ، اما در پس این ظاهر ساده ، فواید بسیاری پنهان شده است.ديزي بوی خاطرات پدربزرگ و مادربزرگ ها را می دهد؛ ديزي بخشی از فرهنگ ماست؛ فرهنگی که هر چند دستخوش تغییر شده اما چون در سنت پرمایه آشپزی ایرانی حل شده و طعم و بوی خودمان را گرفته است.ظرف دیزی سنگی علاوه بر اینکه مدت پخت را کمتر مي كند، طعم جدیدی به آن مي بخشد و باعث مي شود غذا بهتر جا بیافتد  و فروشگاه کوهسنگی هم با هدف ارائه بهترین ظروف سنگی دیزی با كيفيت بالا، این ظروف را به بهترين نحو ممكن به مشتريان عرضه مي كند.

  ☆ديزی قلم☆

مواد اولیه :

قلم گوسفندي يا گاوي٬ نخود و لوبيا سفيد٬ گوجه فرنگي٬ ليمو عماني٬ رب گوجه فرنگي٬ فلفل سبز تازه٬ پياز٬ سيب زميني٬ نمک، فلفل سياه،آبليمو

توضیحات :

همانطور كه همگي مي دانيم، قلم گوسفند و گاو يكي از مغزي ترين مواد غذایی می باشد، ولي داراي چربي زياد است و باید در مصرف آن تعادل به خرج داد.  همچنين، روغن حاصل از پخت قلم برای بهبود درد مفاصل بسيار مناسب است.ديزي قلم كه محصولي منحصر به فرد  است، ضمن خوشمزگي، حاوي املاح مفيدي براي بدن است كه البته خوردن آن در حد مناسب و با ملاحظه پيشنهاد مي شود.

☆ديزی هندی - تند☆

مواد اولیه :

گوشت گوسفند100 گرم،  دنبه،  نخود، لوبیا سفید، پیاز، رب گوجه، سیب زمینی، گوجه فرنگی، فلفل سبز، ادویه هاي تند...

توضیحات :

غذاهاي تند در تمام گروههاي غذايي از ايراني گرفته تا فرنگي و ... از ديرباز مورد علاقه و استقبال هموطنان ما در كشور بوده است.فروشگاه کوهسنگی با درك و شناسايي اين ذائقه، ظروف سنگی  را برای طبخ ديزي هندي تند به مشتريان خود پیشنهاد مي كند تا در اين بخش نيز بتواند رضايت مخاطبين خاص خود را نيز جلب نمايید .

☆ديزی اعيونی☆

مواد اولیه :

گوشت با استخوان گوسفندي و چربي به مقدار زياد٬ نخود و لوبيا سفيد٬ گوجه فرنگي٬ ليمو عماني٬ رب گوجه فرنگي٬ فلفل سبز تازه٬ پياز٬ سيب زميني٬ نمک، فلفل سياه ،آبليمو

توضیحات :

بايد طرفدار گوشت كوبيده بود تا بتوان دانست كوبيدن گوشت آن هم به مقدار زياد و با مخلفات ديزي اعيوني چه طعم و مزه اي دارد...!همانطور كه در مواد اوليه این نوع دیزی نيز مشهود است، اين ديزي با گوشت زياد طبخ مي شود و به طبع٬ طعم و مزه بسیار خوشمزه  و خاص خود را داراست .اگر طرفدار گوشت قرمز هستيد، حتماً اين غذا را امتحان كنيد و آن را از دست ندهيد...!

ديزی گردن☆

مواد اولیه :

گوشت گردن٬ نخود و لوبيا سفيد٬ گوجه فرنگي٬ ليمو عماني٬ رب گوجه فرنگي٬ فلفل سبز تازه٬ پياز٬ سيب زميني٬ نمک، فلفل سياه ،آبليمو

توضیحات :

گوشت گردن همواره يكي از خوشمزه ترين قسمتهاي مختلف گوشت است كه خوردن آن به روش های مختلف در كشورمان مرسوم است. الخصوص طبخ آن در ظرف سنگی لذا با توجه به اين موضوع، ديزي گردن نيز غذايي لذبذ محسوب مي شود كه طبق آخرين بررسي هاي بعمل آمده از مشتريان ، اين نوع از ديزي با استقبال فراواني مواجه است.

☆ديزی كم چرب رژيمی☆

مواد اولیه :

گوشت گوسفند بدون دنبه، نخود، لوبیا سفید، پیاز، رب گوجه،سیب زمینی، گوجه فرنگی،  ادویه مخصوص کم چرب...

توضیحات :

يكي از نقاط قابل بهبودي كه در ارائه ديزي ها در انواع مختلف به مشتريان ديده مي شد، حجم بالاي چربي اين دست از غذاها بود كه با توجه به ماهيت غذايي ديزي، امري اجتناب ناپذير قلمداد مي شود.لذا، فروشگاه کوهسنگی پس از شناسايي ذائقه مشترياني كه داراي رژيم غذايي مشخص به دلايل مختلف من جمله لاغري، بيماري و ... مي باشند، اقدام به عرضه ظروف سنگی خاص جهت طبخ ديزي كم چرب رژيمي نمود تا بدينوسيله بتواند، رضايت اين گروه از مشتريان را نيز جلب نمايد.