فروشگاه اصلی کوهسنگی         ← تهران   و  حومه  →

1_در صورت خرید آنلاین. بررسی و بلافاصله با شما تماس گرفته می شود جهت راهنمایی و انجام چگونگی تحویل سفارش شما

2_تهرانی های عزیز در صورت تمایل می توانید شخصا مراجعه و سفارش یا خرید خود را انجام دهید .فقط حتما قبل از آمدن تماس و هماهنگ نمایید. آدرس : (افسریه ،چهارم افسریه ، شهرک شهیدبهشتی یا قصر 2 میدان مهدیه جنب بلوک 64 ومرکز پخش کلی و جزیی دیگ های سنگی سراسر کشور )

3_تحویل و ارسال کلیه سفارشات در تهران با احتساب هزینه پیک خواهد بود مگر مبلغ خرید بیش از 400 هزار تومان باشد .

4_همچنین شماره تلفن های  09193624064  و یا   09356922420 جهت تماس ، سفارش ، خرید شهرستان های سراسر کشور   

5_در صورت خرید آنلاین. برسی و بلافاصله با شما تماس گرفته میشود جهت  راهنمایی  و انجام چگونگی ارسال و تحویل سفارش شما 

6_ کل مبلغ خرید قبل از ارسال برای تمام استان و شهرستان های سراسرکشور ابتدا باید نقدا کارت به کارت گردد سپس کالای مورد نظر عزیزان دقیقا مطابق سفارش شما ارسال خواهد شد.   

7_ همچنین شماره تلفن های   09193624064   و یا   0935692242 جهت تماس ، سفارش ، خرید

8_فروشگاه کوهسنگی کلیه سفارشات شهرستان ها را از طریق باربری وطن که به تمام شهرهای کشور نامحدود ارسال بار دارد با کمترین هزینه وبهترین بسته بندی صحیح وسالم ارسال مینماید. هزینه بار  هنگام تحویل گرفتن  با شما خواهد بود مبلغ بار برای یک کارتن تقریبا متوسط و بزرگ  کمتر از  5پنج هزار تومان میشود .اگر شما گزینه دیگری را پیشنهاد  کنید برای ارسال انجام خواهیم داد .   

 ارسال به سایر کشورها

عزیزان  و هموطنانی که در سایر کشور ها سکونت دارند میتوانند بر روی راهنمایی خرید در سایر کشور ها کلیک و بعداز باز شدن صفحه جدید با کلیک بروی کشور های ذکرشده که محل سکونت شما میباشد انتخاب و نحوه تحویل سفارش خود را مشاهده نمایند. (شاد و پیروز باشید)

راهنمای خرید در سایر کشور ها

نمایشگاه دائمی محصولات کوهسنگی تخصصی ترین فروشگاه دیگ ، دیزی و دیگچه های سنگی مشهد در تهران و ارسال به سراسر کشور از پایتخت . تماس جهت سفارش واخذ نمایندگی فروش در سراسر کشور 09193624064 مدیریت فروشگاه اصلی کوهسنگی اما و اگرها درباره آبگوشت آبگوشت یکی از غذا های سنتی ایرانیان است. این غذا حاوی ویتامین A، گروه ویتامین های B به ویژه B12 و مواد معدنی مانند سلنیم، فسفر، منیزیم،گوگرد، کلسیم، پتاسیم، آهن، مس، پروتئین و نشاسته است. آبگوشت برای چه کسانی مفید است؟ به گزارش ایران اکونومیست، گوشت و حبوبات موجود در آبگوشت به علت داشتن پروتئین و آهن برای افراد لاغر و مبتلایان به کم خونی بسیار مفید است. این غذا قوای جنسی را افزایش می دهد وتقویت کننده سیستم ایمنی بدن است.آبگوشت یکی از غذاهای سنتی ایران است که طرفداران بسیاری دارد.در این مطلب دستور تهیه و چگونگی خوشمزه شدن و نکات پخت آن را شرح می دهیم.

رازهای خوشمزه شدن یک آبگوشت خوشمزه تمام عیار مواد لازم برای درست کردن یک آبگوشت خوشمزه :

نخود،لوبیای سفید : یک لیوان بزرگ.         

گوجه فرنگی : 2 عدد بزرگ

پیاز پوست گرفته شده : 2 عدد متوسط             

 فلفل سبز تازه : (به دلخواه) 2تا 3عدد

نمک، فلفل و آب لیمو یا آبغوره : به مقدار لازم

گوشت گوسفند با استخوان و چربی : 500 گرم

سیب زمینی شسته با پوست  : 4 یا 5 عدد متوسط

رب گوجه فرنگی : یک قاشق غذا خوری

سیر : به دلخواه یک حبه بزرگ  

روش تهیه آبگوشت خوشمزه: نخود و لوبیا را از شب قبل در مقداری آب خیس کنید. گوشت را با چربی و استخوان به همراه نخود و لوبیا، یک عدد از پیازها، یک حبه سیر وگوجه فرنگی ها که هرکدام را پوست گرفته و به دو نیم کرده اید، در ظرف مناسبی بریزید و شش برابر حجم آن ها، آب از قبل جوشیده سرد اضافه کنید.(دقت کنید هنگامی که گوشت را می پزید از ابتدا به آن نمک و ادویه نزنید چون باعث دیرپز شدن گوشت می شود).اگر ازظرف دیزی سنگی استفاده می کنید، حتما از شعله پخش کن بین شعله مستقیم و ظرف دیزی استفاده کنید. این ظرف زمان پخت را طولانی تر و درعوض طعم غذا راخیلی بهتر و غذا را جا افتاده تر می کند.بعد از حدود یک ساعت و نیم فلفل سبز ها را به دیزی بیفزایید. در تمام مراحل پخت دقت کنید که شعله زیر ظرف ملایم باشد تا غذا جابیفتد.یک ساعت بعد از اضافه کردن فلفل، سیب زمینی ها را با پوست داخل غذا بریزید.

نکته: می توانید اول پیاز وچربی را بکوبید و با هم مخلوط کنید و داخل غذا بریزید. در این مرحله که گوشت و نخودو لوبیا نرم و پخته شده است، نمک و فلفل سیاه را به میزان دلخواه به غذا اضافه کنید.در صورتی که غذای شما رنگ دلخواهتان را نداشت می توانید از یک قاشق غذا خوری رب گوجه فرنگی سرخ شده در کمی روغن، داخل غذا استفاده کنید.اگر هنگام سرخ کردن رب یک قاشق چای خوری زعفران دم کرده هم به آن بیفزایید، نتیجه بهتری می گیرید.هر چه زمان پخت این غذا طولانی تر باشد، جا افتاده تر و خوش مزه و خوش رنگ تر می شود. معمولا این غذا را با آب زیاد درست می کنند و بهتر است اول کار به اندازه کافی در ظرف آب بریزید تا مزه غذا در اثر اضافه کردن چند مرحله آب در طول پخت، تحت تاثیر قرار نگیرد.آبگوشت، غذای دوبخشی آبگوشت دو بخش دارد، بخش «تر» که به آن «ترید» می گوییم و بخش «خشک» که «کوبیده» می خوانیم. همان آب وگوشت که روی هم آبگوشت را پدید می آورد، تقریبا با هم پخته اما جدا خورده می شود. عمل آوردن این دو بخش به عهده آشپز نیست و شاید آبگوشت تنها خوراکی باشد که خورنده نیز درکار طبخ شریک است. اگر این دو بخش را جدا نکنید، به سوپی نه چندان دلچسب تبدیل خواهد شد و اگر هریک از این دو بخش را خوب به عمل نیاورید، یعنی مثلاکوبیده را آب دار بردارید، لطفی نخواهد داشت.

مدعی نیستیم که بهترینیم بلکه مفتخریم که بهترین ها ما را برگزیده اند وکیفیت اتفاقی نیست.

کوهسنگی نامی آشنا برای تمام دوستداران طعم واقعی غذاها . سر  آشپزان بنام صدا و سیما ،سرآشپزهای مجموعه های بزرگ ، کوچک رستوران های سنتی ، خانم های هنرمند و  علاقمندان به هنر آشپزی در منازل و....نظر به درخواست مشتریان و عزیزان ساکن در پایتخت و شهر ها ، اطراف کلان شهر تهران نمایشگاه دائمی محصولات تولیدی بزرگ کوهسنگی بصورت دائمی افتتاح گردید همچنین ما از طریق فروشگاه آنلاین کوهسنگی > www.kuhsangi.i  هنر هنرمندان خود را به طور مستقیم بدون وجود واسطه . و واسطه گری زیر نظر سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور و همچنین  با نام ثبت شده کوهسنگی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ( مرکز مالکیت معنوی )  در اختیار شما دوستداران این هنر گرانقدر قرار خواهیم داد .