اینجا کلیک کنید و سایز و مدل فرهای مخصوص دیزی را مشاهده کنید.

تمام استاندارد های لازم برای فرگاز های دیزی پز توسط مهندسین مجرب و کاردان کوهسنگی با کیفیت و بسیار بالا تولید می گردد.

نکته : زمان تحویل فر دیزی پز به مشتریان عزیز کوهسنگی 72 ساعت بعداز ثبت سفارش و یا سفارش تلفنی خواهد بود و از مشتریان عزیزکوهسنگی تقاضا داریم قبل از زمان قید شده یعنی72 ساعت با عجله نکردن در سفارشات خود برای تحویل کار خوب و کاملا استاندارد ما را یاری فرمائید .

راهنما : مشخصات کلی برای مشتریان عزیز کوهسنگی جهت انتخاب و خرید راحت تر شما عزیزان :

چهارچوب یا شاسی های فرگاز  دیزی پز : شاسی سنگین  پروفیل ۴۰ در ۴۰ نوع رنگ رنگ کوره ای و مقاوم در برابر تمام شرایط آب و هوای وگرما و بخار هایی که در محیط و آشپزخانه های رستوران ها است .

نوع سنگ : داخل کف فرگاز که ظرف دیزی چیدمان میشود تخته سنگ چدن کاملا مقاوم و نشکن با ضخامت یک سانتی متر و به ابعاد زیر قرارداده میشود :

  • فرگاز دیزی پز  32 تایی  یک عدد تخته سنگ چدن 40 در 80 cm

  • فرگاز دیزی پز  42 تایی یک عدد تخته سنگ چدن 50 در 80 cm 

  • فرگاز دیزی پز  64 تایی  دو عدد  تخته سنگ چدن 40 در 80 cm

  • فرگاز دیزی پز  84 تایی  دو عدد  تخته سنگ  چدن 50 در 80 cm

  • فرگاز دیزی پز  96 تایی سه عدد تخته سنگ چدن 40 در 80 cm

  • فرگاز دیزی پز 128 تایی سه عدد تخته سنگ چدن 50 در 80 cm

  • فرگاز دیزی پز 128تایی چهار عدد تخته سنگ چدن 40در cm 80

ورق روکش فر گاز دیزی پز : استیل مات ضد خش و ضد زنگ

جداره های فر گاز دیزی پز : کاملا با پشم شیشه عایق کاری و ابندی شده و موجب جلوگیری از حرارت و گرما در فضای بیرون فر گاز دیزی پز میشود .

شیر گاز های متصل به  فرگاز دیزی پز :برای هر تخته سنگ یک عدد  شیر گاز و هر شیر گاز به دو خط لوله  کاملا استاندارد دست ساز ایرانی درزیر تخته سنگ چدن قرار داده و نصب شده است .فرگاز دیزی پز تولیدی کوهسنگی دارای درب کاملا استاندارد که بصورت کشویی به هر دو سمت باز بسته می شوند و میتوانبراحتی داخل فرگازظرف دیزی ها را از دو جهت درب  چیدمان کرد . و در آخر اینکه تمام استاندارد ها رعایت شده است . شما عزیزان با اطمینان خاطر میتوانید خریدنمایید وسالیان سال بدون هیچ مشکلی استفاده کنید .