با سلام خدمت هموطنان عزیز ساکن در سراسر جهان  

فروشگاه و تولیدی کوهسنگی در نظر دارد سفارشات شما عزیزان را ازطریق مطمئن ترین و معتبرترین خطوط هوایی شرکت آریان مستقر درفرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران که به تمام شهرها و کشور های مختلف جهان ارسال بار انجام میشود ارسال نماید ، ادرس و شماره تماس این شرکت جهت هماهنگی خود شما نیز میتوانید  باکلیک بر روی خط پایین انجام پذیرد .

  بهترين در زمينه ارسال بار به تمام نقاط

شرکت خدمات بار هوایی آریان آسمان با بهره گیری از تجربه نسل های متمادی در صنعت حمل و نقل بین المللی وحمل هوایی، همچنین با بهره گیری از کادری مجرب و حرفه ای قادر است کلیه خدمات مربوط به حمل هوایی بار، زمینی و دریایی را مطابق با نیاز هر مشتری ارائه نماید. 

آریان آسمان نماینده رسمی کلیه هواپیمایی های معتبر بین الملل فعال در ایران، دارای دفاتر فروش و خدمات هوایی بار در تهران و فرودگاه امام خمینی ، ارائه دهنده خدمات بسته بندی تخصصی بار ، فریت بار مسافری و فریت بار تجاری، توانسته است به نیازهای متعدد متقاضیان خدمات بار هوایی ، از جمله حمل کالای صادراتی و همچنین واردات هوایی بار، پاسخگو باشد و به عنوان نمادی از کیفیت برتر و اعتبار در این صنعت مطرح گردد. 
این مجموعه سعی در ارتقاع تنوع و سطح کیفی خدمات و بهبود استانداردهای موجود را دارد تا بتواند رضایت و اعتماد متقاضیان خدمات حمل را پیش از پیش جلب نماید.
هدف اصلی ما آن است که با ارسال سریع و مطمئن و با قیمت مناسب رابطه ای دراز مدت با مشتریان خود بر قرار نماییم